hejhej! är det någon som har erfarenhet, tips om en bra byggfirma i stockholmsområdet? vi har ritat vårt eget hus och har husbyggare, vi håller nu på att samla in offerter på entrepenad. vår husbyggare har några men vi vill ändå kolla runt, i slutändan är det vi som står på kontraktet..

gå gärna in och kolla dreamhouse, skriver om inspiration/inredning/byggnation

tack för hjälpen!
nybyggarna
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.