hejhej! är det någon som har erfarenhet, tips om en bra byggfirma i stockholmsområdet? vi har ritat vårt eget hus och har husbyggare, vi håller nu på att samla in offerter på entrepenad. vår husbyggare har några men vi vill ändå kolla runt, i slutändan är det vi som står på kontraktet..
gå gärna in och kolla
dreamhouse, skriver om inspiration/inredning/byggnation
tack för hjälpen!
nybyggarna