892 läst ·
3 svar
892 läst
3 svar
Enkel planlösning.
Jag är nybörjaramatör på sånt här, så jag behöver hjälp. Jag undrar om det finns något väldigt enkelt sätt att rita ut en planlösning, nåt program som är enkelt att förstå sig på? Det gäller att rita ut en garagelokal med bänkar, skåp, maskiner osv. Bra förslag mottages tacksamt.
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 131 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 131 inlägg
Jag har använt datorprogrammet Sweet Home 3D för att kolla hur det blir om man möblerar på olika sätt inne i hus och lägenhet. Jag gissar att det borde fungera även i ett garage eller en verkstad. Man får följa guiderna på dess webbplats i början för att förstå sig på programmet men sen är det är rätt lättanvänt.
Fint, ska kollas!BirgitS skrev:
Jag har använt datorprogrammet Sweet Home 3D för att kolla hur det blir om man möblerar på olika sätt inne i hus och lägenhet. Jag gissar att det borde fungera även i ett garage eller en verkstad. Man får följa guiderna på dess webbplats i början för att förstå sig på programmet men sen är det är rätt lättanvänt.
Skaffa skallinjal. Rita för hand. Enklast, flexiblast, snyggast.S Skev skrev:
Klicka här för att svara