Jag är nybörjaramatör på sånt här, så jag behöver hjälp. Jag undrar om det finns något väldigt enkelt sätt att rita ut en planlösning, nåt program som är enkelt att förstå sig på? Det gäller att rita ut en garagelokal med bänkar, skåp, maskiner osv. Bra förslag mottages tacksamt.
 
BirgitS
Jag har använt datorprogrammet Sweet Home 3D för att kolla hur det blir om man möblerar på olika sätt inne i hus och lägenhet. Jag gissar att det borde fungera även i ett garage eller en verkstad. Man får följa guiderna på dess webbplats i början för att förstå sig på programmet men sen är det är rätt lättanvänt.
 
BirgitS BirgitS skrev:
Jag har använt datorprogrammet Sweet Home 3D för att kolla hur det blir om man möblerar på olika sätt inne i hus och lägenhet. Jag gissar att det borde fungera även i ett garage eller en verkstad. Man får följa guiderna på dess webbplats i början för att förstå sig på programmet men sen är det är rätt lättanvänt.
Fint, ska kollas!
 
S Skev skrev:
Jag är nybörjaramatör på sånt här, så jag behöver hjälp. Jag undrar om det finns något väldigt enkelt sätt att rita ut en planlösning, nåt program som är enkelt att förstå sig på? Det gäller att rita ut en garagelokal med bänkar, skåp, maskiner osv. Bra förslag mottages tacksamt.
Skaffa skallinjal. Rita för hand. Enklast, flexiblast, snyggast.
 
  • Gilla
Skev
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.