Dags att lägga undan hammaren i kväll för idrottsaktiviteter. Själv har jag laddat upp med Guldöl från Norrland 
Men vem skall man hålla på här egentligen? Italien har ju bidragit med många goda saker som Pizza, Vin och Pavarotti. Men vad har Brittland gett oss förutom Fish and Chips, utvändiga avloppsrör and The Beatles?
Inte helt lätt men kul skall det bi!
Men vem skall man hålla på här egentligen? Italien har ju bidragit med många goda saker som Pizza, Vin och Pavarotti. Men vad har Brittland gett oss förutom Fish and Chips, utvändiga avloppsrör and The Beatles?
Inte helt lätt men kul skall det bi!
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Du glömde Lucas elsystem för blar med + jordatUlltand skrev:
Dags att lägga undan hammaren i kväll för idrottsaktiviteter. Själv har jag laddat upp med Guldöl från Norrland
Men vem skall man hålla på här egentligen? Italien har ju bidragit med många goda saker som Pizza, Vin och Pavarotti. Men vad har Brittland gett oss förutom Fish and Chips, utvändiga avloppsrör and The Beatles?
Inte helt lätt men kul skall det bi!
Lucas är mannen som uppfann mörkret.
Ja det blir en spännande match.
Hoppas att Italien vinner. Något positivt i dessa tider.
Blir för min del corona säkert och absolut inte sådan här öl
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
England har bidragit med fotboll. It's coming home. Dessutom världens bästa liga sedan länge.
Jag såg att Wales spelade match som sändes på TV i Sverige.
Märkligt, vad är det för match tänkte jag...
Storbritanniens herrlandslag i fotboll representerade Storbritannien vid de olympiska fotbollsturneringarna åren 1908–1972. Storbritannien vann OS-turneringen både 1908 på hemmaplan och 1912 i Sverige. Efter 1972 deltog inte Storbritannien med något lag i OS-fotbollen förrän på hemmaplan i London vid OS 2012, då man ställde upp med både ett herr- och ett damlandslag.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Storbritanniens_herrlandslag_i_fotboll
Märkligt, vad är det för match tänkte jag...
Storbritanniens herrlandslag i fotboll representerade Storbritannien vid de olympiska fotbollsturneringarna åren 1908–1972. Storbritannien vann OS-turneringen både 1908 på hemmaplan och 1912 i Sverige. Efter 1972 deltog inte Storbritannien med något lag i OS-fotbollen förrän på hemmaplan i London vid OS 2012, då man ställde upp med både ett herr- och ett damlandslag.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Storbritanniens_herrlandslag_i_fotboll
Ulltand skrev:
Kollar nästan aldrig på fotboll. Riktigt långtråkigt är det om man kollar allsvenskan. Men så kommer EM och VM. Helt plötsligt är det riktigt kul med fotboll. En helt annan sport.Ulltand skrev:
Jämt lär det bli i vanlig ordning och säkert lite gris spel från England. Men Italien tar hem det här välförtjänt.
Blir nog ett Par Peroni och Pizza till matchen! Och en flaska rött som stöd.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
