1 026 läst ·
3 svar
1k läst
3 svar
Energiglas.
- Stämmer med 2-glas kopplade, och självklart innersta bågen. Men där har jag fått lite olika svar angående om oxidskiktet ska sitta in mot rummet eller mot ytterrutan.-RB- skrev:
- Så tack för svar!
Klicka här för att svara