Bosch... Ja då lär väl inte MathiasS vara så långt borta då. Fanns det ingen bild på Makita där i? 8)

 
En bra länk det där... nu kan jag ta och se jag hittar min vinkelkap på denna sida :) och på samma gång lyfta upp en bra tråd 8)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.