Vad tiden lider så blir jag troligen spekulant på en åkgräsklippare, en maskin ska bytas ut.
Jag vill då ha en låg maskin, där man sitter lågt, men det verkar var helt omöjligt. Alla jag hittar är höga och lite "struttiga", man sitter högt. Jag tänker mig klippaggregat längst fram, förarplats och sedan motorn bakom ryggen.
Några tips & idéer?