1 036 005 läst ·
3 891 svar
1036k läst
3,9k svar
En begränsad HUMORTRÅD!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 209 inlägg
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 23 209 inlägg
Råder delade meningar om det. För egen del tror jag att det är bäst att man drar en lina, medan andra hävdar att man är helt rökt i år oavsett.



