1 045 853 läst ·
3 941 svar
1046k läst
3,9k svar
En begränsad HUMORTRÅD!
Nä, men du ska skatta för minst 90% av inkomsten.K KariHa skrev:
Hur mycket du sen betalar i skatt är beroende på inkomst & avdrag.
Personligen som pensionär med liten bisyssla och hyffsad pension så betalar jag 20-21% i skatt, så jag tycker snarast att jag betalar lite lite.
Hobbyelektriker
· E
· 15 479 inlägg
Så du har gul sås till köttbullar o potatis? Röd går nog att förlåta för spanjorerna verkar gilla att köra med någon form av tomatsås o den är ok. Men annars är det ju just brunsås o lingonsylt som gäller. Detta gäller oavkortat om 90% av ens inkomst är beskattningsbar i Sverige eller inte.Fotografen skrev:
Eller "gräddsås" med en matsked cognac och lite soya, självklart med egen pressgurka...😇T TypRätt skrev:
Flickan 6 år
- Mamma, vad är flata??
Mamman skruvar lite på sig och känner inte riktigt för att diskutera det
just nu. Men vad gör man inte...
– Det är när en flicka tycker om en annan flicka
- Jag tycker om Johanna
- Nej nej inte så.. det är när de är kära när de vill hålla i handen och bor tillsammans.
– Hmm.. men vad meeeeenar du, vad gör de då?
– Åhh..men de är när de vill pussas och kramas. Så som mamma och pappa gör men det kommer ingen bebis.
Flickan ser nu jättebekymrad ut, förstår inte alls.
– Men snälla lilla gumman var har du fått det här ifrån, vem har sagt det här ordet till dig?
– Men mamma det står ju här på asken '100 flata tandpetare'
- Mamma, vad är flata??
Mamman skruvar lite på sig och känner inte riktigt för att diskutera det
just nu. Men vad gör man inte...
– Det är när en flicka tycker om en annan flicka
- Jag tycker om Johanna
- Nej nej inte så.. det är när de är kära när de vill hålla i handen och bor tillsammans.
– Hmm.. men vad meeeeenar du, vad gör de då?
– Åhh..men de är när de vill pussas och kramas. Så som mamma och pappa gör men det kommer ingen bebis.
Flickan ser nu jättebekymrad ut, förstår inte alls.
– Men snälla lilla gumman var har du fått det här ifrån, vem har sagt det här ordet till dig?
– Men mamma det står ju här på asken '100 flata tandpetare'
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden