1 034 808 läst ·
3 889 svar
1035k läst
3,9k svar
En begränsad HUMORTRÅD!
Hobbyelektriker
· E
· 15 365 inlägg
En man kommer in på baren med armen i mitella.
- Vad har hänt med dig? frågar bartendern.
- Jag hamnade i bråk med en kille.
- Hade han ett tillhygge?
- Ja, en spade.
- Hade inte du nåt i din hand då?
- Jo, hans frus ena bröst. En underbar känsla, men inget vidare att försvara sig med.
- Vad har hänt med dig? frågar bartendern.
- Jag hamnade i bråk med en kille.
- Hade han ett tillhygge?
- Ja, en spade.
- Hade inte du nåt i din hand då?
- Jo, hans frus ena bröst. En underbar känsla, men inget vidare att försvara sig med.
Ägaren av en Ferrari tankade på en oansenlig mack.
På väg in för att betala upptäckte han flera lyxbilar uppställda vid stationsbyggnadens ena gavel. Där stod bl.a en Koenigsegg, - en sådan han verkligen drömde om att äga!
Bakom disken stod en yngling uppskattningsvis i sjuårsåldern.
- Hej. Vem äger bilarna som står här utanför?
- De är mina allihopa, svarade pojken.
- Det tror jag inte.
- Ska vi slå vad? Jag kan göra nåt som inte du kan. Klarar du det får du välja vilken bil du vill, - om inte är Ferrarin min.
Ferrariägaren tänkte att vad skulle det vara en sån liten pojke kunde utföra som inte han skulle klara av samt såg sig redan som ägare till en Koenigsegg när han godtog vadet.
Pojken gläntade på dörren bakom sig och visslade. In kom hans välsvarvade storasyster spritt språngande naken putande med munnen, inbjudande sexig blick och toppiga guppande bröst.
Då tog pojken fram sin lilla ynkliga snopp och virade den runt sitt lillfinger.
Fan vad den f.d. Ferrariägaren önskade att han vore impotent!.
På väg in för att betala upptäckte han flera lyxbilar uppställda vid stationsbyggnadens ena gavel. Där stod bl.a en Koenigsegg, - en sådan han verkligen drömde om att äga!
Bakom disken stod en yngling uppskattningsvis i sjuårsåldern.
- Hej. Vem äger bilarna som står här utanför?
- De är mina allihopa, svarade pojken.
- Det tror jag inte.
- Ska vi slå vad? Jag kan göra nåt som inte du kan. Klarar du det får du välja vilken bil du vill, - om inte är Ferrarin min.
Ferrariägaren tänkte att vad skulle det vara en sån liten pojke kunde utföra som inte han skulle klara av samt såg sig redan som ägare till en Koenigsegg när han godtog vadet.
Pojken gläntade på dörren bakom sig och visslade. In kom hans välsvarvade storasyster spritt språngande naken putande med munnen, inbjudande sexig blick och toppiga guppande bröst.
Då tog pojken fram sin lilla ynkliga snopp och virade den runt sitt lillfinger.
Fan vad den f.d. Ferrariägaren önskade att han vore impotent!.
Allvetare
· Härifrån
· 789 inlägg
Det är ju fredag idag så censur saknas.
En ung man går över till sin far en dag och frågar om de kunde ha ett samtal om sex. Hans far är ivrig att hjälpa sin son med alla frågor han kan ha.
- Pappa, hur ser en vagina ut innan sex? frågade sonen.
- Jo min son, svarade den allvetande fadern. En vagina är det vackraste som finns i skapelsen.
De mjuka vecken i en vagina är mjukare än kronbladen på en ros.
Den delikata doften av en vagina är finare än de finaste franska parfymer. Smaken av en vagina, är sötare än den renaste nektar.
Min son, som jag sa, en vagina är det vackraste som finns i skapelsen.
- Pappa, det låter bra, det sättet du beskriver det på.
Några ögonblick av tystnad, då pojken ställer en annan fråga.
- Pappa, hur ser en vagina ut efter sex?
- Jo, har du någonsin sett en Bulldogg äta vaniljsås?
En ung man går över till sin far en dag och frågar om de kunde ha ett samtal om sex. Hans far är ivrig att hjälpa sin son med alla frågor han kan ha.
- Pappa, hur ser en vagina ut innan sex? frågade sonen.
- Jo min son, svarade den allvetande fadern. En vagina är det vackraste som finns i skapelsen.
De mjuka vecken i en vagina är mjukare än kronbladen på en ros.
Den delikata doften av en vagina är finare än de finaste franska parfymer. Smaken av en vagina, är sötare än den renaste nektar.
Min son, som jag sa, en vagina är det vackraste som finns i skapelsen.
- Pappa, det låter bra, det sättet du beskriver det på.
Några ögonblick av tystnad, då pojken ställer en annan fråga.
- Pappa, hur ser en vagina ut efter sex?
- Jo, har du någonsin sett en Bulldogg äta vaniljsås?