Snigla Snigla skrev:
[bild]
Elvärme och värmepumpar behöver inte sotas …

• Wow
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Grön gräsmatta med ett naket träd framför en vit mur, dimmig bakgrund med träd. Text ovanför skämtar om att muren misstagits för en sjö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
Dan_Johansson och 14 till
  • Laddar…
Väggskylt med texten "Men to the left because women are always right" med pilar som pekar i olika riktningar.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Ledsen
Myckling och 9 till
  • Laddar…
Det blir inte lika roligt på svenska.

• Skylt med texten: "MÄN åt vänster, KVINNOR har ju alltid rätt!" med ett blomarrangemang i förgrunden.
    Skapa konto
  • Haha
  • Älska
Stefan Bengtsson och 3 till
  • Laddar…
Var ute o gick i förra veckan och noterade att Stockholms stad verkar sälja av sitt bestånd av gångtunnlar, är det M som jobbar hårt med privatisering eller är det någon ny egnahemsrörelse för uteliggare?

• Gångtunnel med gräsbeklädda sidor, asfaltväg inuti. Skylt till höger med texten "Till salu!" placerad på gräsmattan.
    Skapa konto
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
Tjrex och 6 till
  • Laddar…
tjockelamock tjockelamock skrev:
Det blir inte lika roligt på svenska.
Står det ät vänster?

• Haha
tjockelamock
  • Laddar…
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Står det ät vänster?
Antingen ”åt vänster” och ”alltid rått” eller ”ät vänster” och ”alltid rätt”, men man får inte vara så kinkig när ai är inblandat. 🙃

• Gilla
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Humoristisk bild med en konversation mellan man och fru vid en strand. Mannen letar efter utgångsdatum på vigselbeviset.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Uffe A och 2 till
  • Laddar…
Röd tankbil på en väg, i förgrunden en plastflaska delvis fylld med gul vätska, bildtext pratar om "apple juice" för veganer.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
KariHa och 2 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
[bild]
Vi grävde på ett truckstop och skulle lägga elrör i marken. Där var ca 1m högt med nässlor och annat skit där vi skulle gräva precis utanför asfaltplanen där dom parkerar. Jag sa till anläggarna att hålla sig undan och sen larvade jag fram och tillbaka tills allt ogräs var tillplattat. Det var mer än en flaska som small under larvdanden. Tur jag hade rutorna stängda😂

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
K Kane skrev:
[bild]
Äppeljuice? Nja kanske inte det

wildeside
G-83 G-83 skrev:
Vi grävde på ett truckstop och skulle lägga elrör i marken. Där var ca 1m högt med nässlor och annat skit där vi skulle gräva precis utanför asfaltplanen där dom parkerar. Jag sa till anläggarna att hålla sig undan och sen larvade jag fram och tillbaka tills allt ogräs var tillplattat. Det var mer än en flaska som small under larvdanden. Tur jag hade rutorna stängda😂
😂I bästa fall så är det bara flaskor, brukar vara minerat med det andra med överallt runt rastplatserna.

• Gilla
G-83
  • Laddar…
wildeside
Snabba puckar på förlossningen i Finland

Parkering endast för föderskor, max 1 timme, på skylt vid byggnad.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Dan_Johansson och 7 till
  • Laddar…
wildeside
Fyra bilder med två kvinnor och två män som bär liknande knutfrisyrer. Texten ovan skämtar om frisyrens popularitet bland unga män.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Totte_S och 7 till
  • Laddar…
wildeside
Tecknad anka som pekar och säger humoristisk och sarkastisk text om hantering av ilska och dumhet.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
  • Haha
Deltidslantisen och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.