wildeside
Tecknad bild av en man och kvinna vid staket; hon hänger stora underkläder på tork, med tvättkorg bredvid. Textruta med skämt om underkläder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Wow
4774 och 2 till
  • Laddar…
Konversation mellan mor och dotter om varför mamman har vitt hår, med en humoristisk kommentar om mormor.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
TorbjornEd och 6 till
  • Laddar…
T
S Stefan_R skrev:
Jag tittar på en youtube-film om handhyvlar. Filmskaparen pratar utrikiska så jag har lite svårt att förstå vad han säger. Lyckligtvis finns ju youtubes automatöversättning som en räddare i nöden! 😂

[bild]
Vad är det för kanal? Skulle vara kul att se någon som använder något annat än Stanley/Bailey i stål

T Testarn skrev:
Vad är det för kanal? Skulle vara kul att se någon som använder något annat än Stanley/Bailey i stål
Här är länken. Utan textning kan jag åtminstone gissa vad han säger. Däremot har jag ingen aning om vilket språk han pratar. Holländska? Schweizertyska? En del ord är ju "svenska".

• Gilla
Testarn
  • Laddar…
S Stefan_R skrev:
Här är länken. Utan textning kan jag åtminstone gissa vad han säger. Däremot har jag ingen aning om vilket språk han pratar. Holländska? Schweizertyska? En del ord är ju "svenska".
[media]
Hans profil säger att han är båtbyggare från Schweiz.

• Gilla
Testarn
  • Laddar…
Tecknad scen där två kor samtalar vid ett bord om var avföring kommer ifrån, med humoristisk text ovan och under bilden.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Dan_Johansson och 16 till
  • Laddar…
Det är därför som man ju äldre man blir allt oftare tenderar att svara med motfrågan "Det beror på..." för man vet att kontexten är viktigt :).

Det är därför det tar längre tid att få svar från oss gamlingar än en nykläckt på en till synes enkel fråga, vi måste analysera svaret som vi tänker ge utifrån olika aspekter och ju mer erfaren man är - ju fler aspekter har man att analysera.

Tänk på det ni juniorer på arbetsplatsen! :D

• Gilla
  • Haha
  • Älska
SusoDus och 12 till
  • Laddar…
Mikael_L
Har du börjat känna dig gammal ???
😄 🤣 😁 😇

• Haha
mexitegel
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Har du börjat känna dig gammal ???
😄 🤣 😁 😇
Det beror på. ;)

• Haha
  • Älska
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
En överviktig lejonfigur sitter framför en ark. Text ovan beskriver en regnig kryssning med en buffé.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Dan_Johansson och 9 till
  • Laddar…
Text på bild med minioner: Man såg kackerlacka, städade köket. Nästa dag placerar frun kackerlackan i badrummet.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
JohnBergq och 12 till
  • Laddar…
Text på ljus bakgrund: "det bästa med löpband är att man slipper springa tillbaka när man är trött".
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
JohnBergq och 5 till
  • Laddar…
Vit text på svart bakgrund bredvid lerkrukor, innehåller en humoristisk anekdot om en mormors svar på ett kortvuxenhetsdilemma.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Wow
JohnBergq och 8 till
  • Laddar…
Två schimpanser med pratbubblor; en frågar om "Rövhål", den andra svarar att det är könsneutralt.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
JohnBergq och 7 till
  • Laddar…
En tecknad serie med en man som letar efter sina glasögon, som är på hans huvud, och en kvinna som sitter med en katt.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
JohnBergq och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.