1 036 250 läst ·
3 891 svar
1036k läst
3,9k svar
En begränsad HUMORTRÅD!
Det här är en tråd för begränsad humor om du inte förstått det.G gaidin skrev:
Propaganda eller humor det ligger väl iallafall i betraktarens tycke!
Tycker det hamnar under en mycket begränsad humor att jag betalar skatt på skatten......
Sen behöver man inte alltid vara så f******tt PK här i livet.....













