4774
W WFD skrev:
[bild]
Självklart 😄

G
Tokslut Tokslut skrev:
[bild]
Båda varumärkena ingår i TTI så det va inte så konstigt.

G OMathson skrev:
Båda varumärkena ingår i TTI så det va inte så konstigt.
Förstår om en Bugattisäljare inte åker Bugatti, men en Audisäljare som kör Skoda, det fungerar inte ;)

Tokslut Tokslut skrev:
Förstår om en Bugattisäljare inte åker Bugatti, men en Audisäljare som kör Skoda, det fungerar inte ;)
Så du menar att Ryobi är som en Bugatti och Milwaukee är som ett billigare märke i VW koncernen... Seat?

• Wow
Tokslut
  • Laddar…
Man blir ju nyfiken…
Skylt på dörr förbjuder alkohol, svordomar, rökning, nakenhet, pingviner; humoristisk ton, inomhusmiljö syns i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
  • Älska
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
Serie med fyra bilder: våghalsig vadslagning på en bar, oväntad vändning, överraskande resultat, person lurar bartender.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
KnockOnWood och 8 till
  • Laddar…
Mosaik av antikt skepp med pratbubblor som ger en humoristisk tolkning av begreppet "odyssé".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Dan_Johansson och 9 till
  • Laddar…
Gurka med ögon och mun på sjukhussäng, humoristisk bild, "INLAGD GURKA" skämt, sjukhusrum.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
KnockOnWood och 15 till
  • Laddar…
Seriebild med äldre par och barnbarn; humoristisk dialog om glömt namn.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Uffe A och 10 till
  • Laddar…
Byst av Chrysippus med text: "Så här vill jag dö", skämtade ihjäl sig själv.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Ledsen
4774 och 9 till
  • Laddar…
Förra året bytte jag ut alla mina fönster mot dyra tre-glas-lågenergi-fönster. Den här veckan ringde en man från firman som installerat fönstren.
Han påpekade att dom gjort jobbet för mer än ett år sedan men inte fått betalt än.

Ok, bara för att jag är blondin så betyder det inte att jag automatiskt är dum. Så jag berättade för honom att hans försäljare sagt att efter ett år så har fönstren betalt sig själva. Och det har ju gått ett år nu!
Det hade han nog inte tänkt på för det blev alldeles tyst i andra änden av tråden så jag la på. Han har inte ringt igen, han har väl äntligen förstått

• Haha
  • Gilla
Ossian K Olsson och 18 till
  • Laddar…
Ölchefer diskuterar sina produkter; Norrlands Gulds chef väljer oväntat en Coca Cola. Humoristisk text.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Bådablir9 och 17 till
  • Laddar…
Skämt om man som hoppar bland krokodiler för pengar, men avslutar med vändning där hustrun puttar honom.
Skapa konto

🤠

(Minns inte om jag delat den här el i humortråden.. jag försökte bläddra o kolla, hittade inget men OM jag nu gjort det.. sorry - men den fortfarande lite kul..)

• Haha
  • Gilla
4774 och 10 till
  • Laddar…
Snigla Snigla skrev:
[bild]
Varumärket Norrlands guld ägs av Spendrups så det handlar förmodligen om Fredrik Spendrup och att han inte vill dricka sina egna öl är fullt förståeligt.

• Haha
  • Gilla
JonasJN och 3 till
  • Laddar…
Familj i äldre tiders kläder ser ledsna ut, humoristiskt text om WIFI, naturlig bakgrund.
Skapa konto

• Wow
  • Haha
  • Gilla
Bådablir9 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.