1 036 084 läst ·
3 891 svar
1036k läst
3,9k svar
En begränsad HUMORTRÅD!
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Om gångjärnen dessutom är gjorda av mässing, är den än mer ett fel?
Protte
Protte
Det var något bekant över den bilden.Huvudbrytaren skrev:
Såhär såg det ut när jag fotade för 4,5 år sedan.
https://www.byggahus.se/forum/threads/humorhoernan.209511/page-355#post-2996603
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ja, att man förenklar personerna är så vedertaget. Men när man nu faktiskt sätter dit ett dörrhandtag, varför inte sätta det rimligt placerat? Det är ju precis lika enkelt som att sätta det sådär galet..R rastlos skrev:
Verktygstokig
· Sörmland
· 306 inlägg




