Jag hade planer för Massive Cucina Tarragon i nuvarande köket men efter att ha besökt Hornbach och räknat lite satte jag in tre uttag i väggen istället.

Kanske blir billigare att köpa dem utomlands.
 
Såg i en inredningstinning där de hade placerat ett pop-up uttag i ett överskåp så att det drogs ner istället. Vi funderar på att göra så i vårt nya kök.
 
Klockan skrev:
Såg i en inredningstinning där de hade placerat ett pop-up uttag i ett överskåp så att det drogs ner istället. Vi funderar på att göra så i vårt nya kök.
Det är, ursäkta uttrycket, jäkligt ballt.
Hade vi haft överskåp skulle vi gjort så.
Finns en bild på det om du kollar min länk som finns i ett inlägg högre upp.
 
Stjäl inte det en hel del värdefullt utrymme? Ballt eller inte. :)
 
mafo1974 skrev:
Stjäl inte det en hel del värdefullt utrymme? Ballt eller inte. :)
Klart det gör, men det är en snygg detalj. d^_^b
 
Paul-Staffanstorp
Njae... vad bygger den inåt... typ 20-25cm vad jag minns , vilket bara gör att man tappar typ 2dm2 av skåpets volym...
 
Paul-Staffanstorp skrev:
Njae... vad bygger den inåt... typ 20-25cm vad jag minns , vilket bara gör att man tappar typ 2dm2 av skåpets volym...
Ungefär så mycket, ja.
 
Jag har/hade Massive Cucina Tarragon i mitt kök (har precis sålt hemmet). Köpte från Tyskland. Men jag minns att även Clas Ohlson sålde. Priset var jämförbart faktiskt! Kanske att de slutat, men värt att kolla upp.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.