11 851 läst ·
22 svar
12k läst
22 svar
Eluttag under ovanskåpn i köket
Det är, ursäkta uttrycket, jäkligt ballt.Klockan skrev:
Hade vi haft överskåp skulle vi gjort så.
Finns en bild på det om du kollar min länk som finns i ett inlägg högre upp.
Jag har/hade Massive Cucina Tarragon i mitt kök (har precis sålt hemmet). Köpte från Tyskland. Men jag minns att även Clas Ohlson sålde. Priset var jämförbart faktiskt! Kanske att de slutat, men värt att kolla upp.
Klicka här för att svara