966 285 läst ·
10 396 svar
966k läst
10,4k svar
Elräkning på 16000 kr för december
Jo såklart får du bidra med sådan info också, men det vore ju rätt klädsamt om du även kunde bidra till trådens kärnfråga d.v.s. hur vi får ner elpriset till samhällsfungerande nivåer.D Daniel 109 skrev:
Och även nån gång smög in lite sympati
Njaa..inte bara rötter, den senaste i raden av avslöjandenAaake37 skrev:
Efter uteslutningen: Lokal SD-topp går direkt till NMR (msn.com)
A Abies koreana skrev:
Nej det är fullt av stollar i såväl SD som V. Men SD verkar åtminstone utåt agera för att utesluta sina dårar. I V får man gärna vara anti-demokrat och kommunist öppet.A Abies koreana skrev:
noterat!stefancrs skrev:
och tillbaka till elräkningar och sånt.. Skulle vara intressant att se vad folk som inte har råd att betala sina elräkningar slösat pengar på under det gångna.
Visst finns det folk som lever på sista kronan men jag kan ge mig fan på att det är många som bränt pengar på massa skit typ "sparat massa pengar på Black Friday" .
Jag tror, tyvärr, att det finns en hel del hushåll som kör på nu, blundar för vad som ska komma, jag bävar för reaktionerna i januari. Befarar att vi kommer få en hel del tråkiga historier i tidningarna då.G Greger_08 skrev:noterat!
och tillbaka till elräkningar och sånt.. Skulle vara intressant att se vad folk som inte har råd att betala sina elräkningar slösat pengar på under det gångna.
Visst finns det folk som lever på sista kronan men jag kan ge mig fan på att det är många som bränt pengar på massa skit typ "sparat massa pengar på Black Friday" .