Narturligtvis ska ni dra upp vattenrör på övervåningen oxå! Finns väl inget som talar emot detta. Direktverkande el är väl inget som har någon direkt framtid just nu...
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.