P
Skulle verkligen inte rekommendera Elitfönster. Gjorde en beställning som levererades skadad (dåligt förpackat) och det har inte gått att få svar från detta företag.

När man har frågor kring att göra en beställning, då svarar de inom en timme, men när du måste reklammera, då blir du helt ignorerad. Har tagit över 4 veckor utan svar.

Leveranstiderna är också otroligt långa. Om du vill bespara dig huvudvärk, välj ett annat företag,
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.