Är det någon som hittat och lyckats koppla en elektrisk rullgardin till plejd? Plejd jal-01 verkar vara för ändamålet men kan inte hitta en kompatibel rullgardin eller någon annan som gjort detta innan.

Inser att detta kanske är fel forumskategori men det är den enda där något liknande vart disskuterat innan.

Köpte både bäve 3spot och 5 förra veckan på test. Båda har en dimbar trafo av samma storlek, dvs det verkar vara samma trafo i båda. Jag har provat bägge med en shelly dimmer 2 och det är inga problem att dimma! Så jag håller tummarna det kommer funka framöver..

_isak _isak skrev:
Inser att detta kanske är fel forumskategori men det är den enda där något liknande vart disskuterat innan.
Hittade du någon lösning. Är på jakt efter samma lösning

P
I Interest skrev:
Hittade du någon lösninHittade du någon lösning. Är på jakt efter samma lösursäktag. Är på jakt efter samma lösursäkta
I Interest skrev:
Hittade du någon lösning. Är på jakt efter samma lösningjag har inte en blekaste vad plejd är , men har många lösningar i princip ligandes och väntande för Implementering .

mäst är det för att hålla temperaturen gämn , 24H , ladugårdar och kontor , men om det är implementerbart , beror nog på tillvärkaren och vad det är , har arbetar på många prodjekt , där jag har rätten. har ett par polare som seljer "Draperier primärt "

min mistänker att detta kan vara något adnat , jag är inte insatt , har bar kodat sakerna. antagligen om PIC 8xxxA är primärt involverad kan det vara jag. inclusive kretskort.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.