2 678 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Elektriker - vad betalar ni?
Hej!
Bor ute på landsbygden hade en elektriker hemma.
Gjorde ett fantastiskt jobb.
Tycke han hade väldigt billig tim. debitering 400+moms.
Vad betalar ni andra?
Bor ute på landsbygden hade en elektriker hemma.
Gjorde ett fantastiskt jobb.
Tycke han hade väldigt billig tim. debitering 400+moms.
Vad betalar ni andra?
Rickard.
Medlem
· Riktiga Norrland
· 7 413 inlägg
Rickard.
Medlem
- Riktiga Norrland
- 7 413 inlägg
Tror jag betalar 650kr+moms till "min" elektriker och det är en fröjd att betala hans fakturor. Inga extra punkter, inga orimliga påslag och exakta tider gör att det blir riktigt prisvärt.
Först vid långa jobb blir timpenningen viktig och en bra jämförelse för hur dyrt det blir.
Först vid långa jobb blir timpenningen viktig och en bra jämförelse för hur dyrt det blir.
Redigerat:
Inga överpriser normala Var en del grova saker bla. tre jordfelsbrytare och två små skåp.
Klicka här för att svara