Jag har en elcykel som jag inte använt på flera år pga laddaren inte tålde ett åsknedslag :mad: ...är det värt att försöka laga laddaren eller är det till att köpa ny?
 
Är det bara laddaren som är trasig? En sån kostar ju bar några hundralappar, knappt värt tiden att felsöka ens engång
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.