Hej, håller på renovera badrummet och ska lägga golvvärme men vet inte vilken som är lämpligast?
Jag kommer att lägga plastmatta på golvet.

Har kollat på golvvärmebutiken och dom har ju många alternativ, skulle deras lågvoltsystem fungera?
 
Är det ingen som kan ge tips på vilken golvvärme som kan vara lämpligast?
Har kollat på T2Röd och kelvins olika varianter.
Vilket skulle ni föredra?
Badrummet är rätt litet ~3kvadrat
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.