Har Eksjöhus någon katalog egentligen? Har flera gånger varit inne på deras hemsida och beställt katalogen, men det enda jag fått hemskickat har varit en tunn tidning "för inspiration" (som dom uttryckte sig)
 
Visst har de en katalog. Har en hemma, tror att jag beställde den från deras hemsida.
 
Tyvärr är det flera hustillverkare som inte bryr sig om katalogbeställningar via webben.

Jag tror faktiskt att dessa missar många kunder, då dessa oftast tröttnar och väljer en annan tillverkare istället.

Men annars kan jag rekommendera den gammalmodiga sättet; Ring.
 
Tråkigt att dom inte är på hugget. Prova med ett mail till info@eksjohus.se och fråga om dom har problem med att leverera en katalog till dig...
 
eksjöhus har åtminstone på eksjökontoret policyn att skicka ut den tunna lilla tidningen och sedan om man tycker att den väcker intresse ska man höra av sig till dem och då skickar de den stora katalogen.

Lycka till! :D
 
Märkligt. Hade vi bara fått en tunn tidning istället för katalog hade det nog inte blivit ett Eksjöhus. Vi fick katalogen snabbt och det blev ett Eksjöhus...
Detta var för nästan ett år sen i och för sig. Verkar som att det är samma katalog som gäller än.
 
Sorry, todde du inte hittat det... Jag har en katalog från eksjöhus, och ett mindre häfte från egna hem serie.Ta kontakt med huvudkontoret å säj att du har beställt x amtal grr men inte fått ngn.
 
Samma sak hände mig! Jag tyckte att det var mycket tunn information så jag ringde till dem. De sa att om man klickar i rutan, när man ska bygga, att man inte vet då får man bara foldern. Så gå in igen du och välj att du tänker att bygga inom 6 månader så skickar de den stora katalogen.
De har många intressanta hus och många som byggt med dem är nöjda.

;D
 
Så olika det kan vara :o
Jag har fått två kataloger utan att beställa.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.