Hej vi får snart leverans av vårt Eksjöhus Balans. Det är ett nytt hus från Eksjöhus som kom i slutet av 2006. Nu borde det dock vara fler än oss på gång att bygga detta hus!

Eller... Finns det nån som skall eller bygger Balans??
 
Vi tycker att Balans är jätteintressant och har precis beställt offert. Dock kan säljaren bara erbjuda delad entreprenad. Vad har ert hus kostat om man får fråga? Och var bygger ni?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.