Hej,
Tack för alla svar och kommentarer. Måste bara få berätta vad som hände vid mötet med säljare för Eksjöhus. Han var extremt väl förberedd, med kataloger in i minsta detalj på inredning. Han föreslog att vi skulle titta på hus de byggt i området, vilket vi sedan gjorde tillsammans. Han var jätteengagerad och ska komma tillbaka med offert på tre olika hus till oss. Han kommer också maila planlösningar och skicka overhead med planlösningar för att vi ska kunna "klippa och klistra" själva. Han var mycket kompetent och skrev upp allt han inte kunde svara på direkt. Kort sagt, fruktansvärt förtroendeingivande och utan "säljarstuket". Döm vår förvåning när vi fick reda på att han anställdes för två månader sedan. Jag är jättenöjd och det känns jättebra. Otroligt vilket flyt vi hade! Att han är nyanställd ser jag som en fördel, eftersom han är så engagerad och har stöd i ryggen av andra säljare. Jag kommer kräva att han blir vår säljare om vi bestämmer oss för företaget. Vi ska inte bygga förrän om 1,5 år (tidigast), så lång leveranstiden är inget problem för oss. Undrets tid är inte förbi! Gud vad kul det är att påbörja sitt livs projekt!!!!!!!
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.