Du är garanterat inte ensam nöjd eksjöhusägare....jag vet fler som fått bra byggen.

Ofta är det entreprenören det felar på....det Eksjöhus inte gjort är ju att tagit ansvar för entreprenören fastän man säljer en nyckelfärdig lösning. Detta säger ju en del om Eksjöhus. Skadan pga minskad försäljning de lider pga Mastermind m fl överstiger säkert vida den förhållandevis lilla kostnad det skulle kostat att direkt åtgärda alla fel.

Ibland förstår man inte hur dumsnålt företag tänker.

Olika åsikter om samma vara!
Har byggt Eksjöhus med samma säljare, samtidigt med Lena.
Har dock en annan åsikt / erfarenhet av dem.

Efter ca 15 månader har jag fortfarande ett badrum som inte ser klokt ut.
(Det började med att jag först, därefter besiktningsmannen anmärkte på vägg-fogarna i badrummet. Först sa de att det var lätt fixat, men sedan visade det sig att de var tvungna att ta ner fogen (De hade fått fel typ av fogmassa) - ungefär ett halvår senare dyker de upp och river ner fogen och fogar om. Dock missar byggarna när de fogar så att på vissa ställen saknas fogmassa mellan platterna. Därefter ligger ett fint damm av den gamla fogmassan kvar och detta har satt sig i golvfogarna. som nu har två helt olika nyanser. - Har påpekat detta.

När jag i förra veckan gjorde en riktigt ordentlig städning upptäcker jag att den nya fogmassan har börjat att trilla ner.)

Jag skulle kunna fortsätta och ge dig rad med punkter, men jag orkar inte skriva mer, blir bara så förbannad då.

MVH
Jonas

PS Jag tycker mycket, mycket, mycket, mycket om mitt hus (Kvadraten) men på vissa personer är jag mycket besviken.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.