E Esco87 #1 Medlem · 1 inlägg 2 nov 2018 11:39 Esco87 Medlem 1 inlägg 2 nov 2018 11:39 #1 Hej, Jo jag oh min sambo håller på att kollar på hus som vi skall bygga. Vi har fastnat för Eksjöhus Vision. Vad jag läst så verkar många nöjda med eksjöhus. Har ngn byggt ett sådant? Vad har det kostat? Tack.
Hej, Jo jag oh min sambo håller på att kollar på hus som vi skall bygga. Vi har fastnat för Eksjöhus Vision. Vad jag läst så verkar många nöjda med eksjöhus. Har ngn byggt ett sådant? Vad har det kostat? Tack.
Rabbithole #2 Allvetare · Västra Götaland · 12 287 inlägg 2 nov 2018 14:04 Rabbithole Allvetare Västra Götaland 12 287 inlägg 2 nov 2018 14:04 #2 Håller med, riktigt trevligt! Räkna med minst: Tomtpris + huspris(totalentrepenad)+ 500' = ungefär Vad huset kostar är det bara att fråga Eksjöhus säljare, har ni jobbig tomt kan sprängning och utfyllnad tillkomma.
Håller med, riktigt trevligt! Räkna med minst: Tomtpris + huspris(totalentrepenad)+ 500' = ungefär Vad huset kostar är det bara att fråga Eksjöhus säljare, har ni jobbig tomt kan sprängning och utfyllnad tillkomma.
M maximm #3 Medlem · Skåne · 497 inlägg 2 nov 2018 14:57 maximm Medlem Skåne 497 inlägg 2 nov 2018 14:57 #3 Johannes Carlsson skrev: Håller med, riktigt trevligt! Räkna med minst: Tomtpris + huspris(totalentrepenad)+ 500' = ungefär Vad huset kostar är det bara att fråga Eksjöhus säljare, har ni jobbig tomt kan sprängning och utfyllnad tillkomma. Lägg till 200 för en enkel trädgård, 250 för carport+förråd.
Johannes Carlsson skrev: Håller med, riktigt trevligt! Räkna med minst: Tomtpris + huspris(totalentrepenad)+ 500' = ungefär Vad huset kostar är det bara att fråga Eksjöhus säljare, har ni jobbig tomt kan sprängning och utfyllnad tillkomma. Lägg till 200 för en enkel trädgård, 250 för carport+förråd.