Efter att ha varit en flitig läsare av detta underbara forum med hjälpsamma människor i snart 1 år, så skickar JAG nu in mitt första inlägg/fråga :
Jag undrar om någon har byggt eller har någon erfarenhet av Eksjöhus Sunnsnvind?
Omdömmen, utrustning & prisuppgifter på detta hus mottages varmt & hjärtligt
