M martinssons #1 Medlem · 67 inlägg 25 jun 2003 12:10 martinssons Medlem 67 inlägg 25 jun 2003 12:10 #1 Är det något som har byggt, vet nå´n som byggt, eller känner till något om Eksjöhus modell Söderåsen! allt av intresse!!
Är det något som har byggt, vet nå´n som byggt, eller känner till något om Eksjöhus modell Söderåsen! allt av intresse!!
C Craxen #2 Medlem · 179 inlägg 25 jun 2003 12:18 Craxen Medlem 179 inlägg 25 jun 2003 12:18 #2 Har inte byggt den, men är nyfiken på den med.... Fick ett pris på den att i sthlm norr ort så skulle den kosta ≈ 2 290
Har inte byggt den, men är nyfiken på den med.... Fick ett pris på den att i sthlm norr ort så skulle den kosta ≈ 2 290
C Craxen #3 Medlem · 179 inlägg 25 jun 2003 12:51 Craxen Medlem 179 inlägg 25 jun 2003 12:51 #3 Hmm verkar inte som om forumet klarar av alla tecken *s* skulle vart ett ca likamed tecken... Ja ja... Priset är alltså 2 290k (2 milj 290 tusen)
Hmm verkar inte som om forumet klarar av alla tecken *s* skulle vart ett ca likamed tecken... Ja ja... Priset är alltså 2 290k (2 milj 290 tusen)
A ANE #4 Medlem · 19 inlägg 26 jun 2003 18:09 ANE Medlem 19 inlägg 26 jun 2003 18:09 #4 HEJ! Vi har tänkt bygga nytt och hittills är det Söderåsen som står högst upp på listan. Priset vi fick var 1.9 milj. Detta på södra sidan sthlm. :-/
HEJ! Vi har tänkt bygga nytt och hittills är det Söderåsen som står högst upp på listan. Priset vi fick var 1.9 milj. Detta på södra sidan sthlm. :-/
C Craxen #5 Medlem · 179 inlägg 27 jun 2003 07:26 Craxen Medlem 179 inlägg 27 jun 2003 07:26 #5 Hmm ja du tur att det inte var tvärrtom då, dvs nu har fått priset 2,3 o så kommer ngn med priset 1,9, skilljer sig en hel del där..... När ska ni börja bygga ????
Hmm ja du tur att det inte var tvärrtom då, dvs nu har fått priset 2,3 o så kommer ngn med priset 1,9, skilljer sig en hel del där..... När ska ni börja bygga ????