4 258 läst ·
11 svar
4k läst
11 svar
Eksjöhus - Skanör
Någon som har byggt Skanör från Eksjöhus? Vad tycker ni om huset, vad var bra och vad har varit dåligt?
Har ni några bilder ni kan dels med er av? Letat på nätet men hittar inga andra bilder än de som är på eksjöhus hemsida.
Tacksam för alla svar.
Har ni några bilder ni kan dels med er av? Letat på nätet men hittar inga andra bilder än de som är på eksjöhus hemsida.
Tacksam för alla svar.
Ingen som har byggt ett Skanör-hus?
Vi ska bygga i Växjö. Nä vi har aldrig sett ett färdigt Skanör i verkligheten, finns inte jättemånga i södra Sverige. Vi har valt att bygga med liggande träpanel istället för puts.Linsank skrev:
Är du/ni sugna på att bygga ett Skanör?
Nä vi ändrade faktiskt knappt någonting. Gillade planlösningen skarpt. Vi ändrade lite i köket, lite andra skåpslösningae och lite större ö och sånna småsaker.
Vilka hus står ni och funderar på, om man får fråga?
Ok. Ja kan vara svårt att välja. Många faktorer man ska väga in.
Klicka här för att svara