Någon som har byggt Skanör från Eksjöhus? Vad tycker ni om huset, vad var bra och vad har varit dåligt?

Har ni några bilder ni kan dels med er av? Letat på nätet men hittar inga andra bilder än de som är på eksjöhus hemsida.

Tacksam för alla svar. :)
 
Ingen som har byggt ett Skanör-hus?
 
Hej!
Är ny på sidan och vet inte om jag är rätt på det men tänkte göra ett försök att höra om det NU är någon som byggt Skanör med Eksjöhus?:)
 
Linsank skrev:
Hej!
Är ny på sidan och vet inte om jag är rätt på det men tänkte göra ett försök att höra om det NU är någon som byggt Skanör med Eksjöhus?:)
Vi håller på att bygga ett Skanör. Alla val gjorda, i bygglovsprocessen just nu.
 
Spännande!
Får man fråga var ni ska bygga? Har ni sett ett färdigt Skanör eller bilder på ett färdigt hus?
 
Linsank skrev:
Spännande!
Får man fråga var ni ska bygga? Har ni sett ett färdigt Skanör eller bilder på ett färdigt hus?
Vi ska bygga i Växjö. Nä vi har aldrig sett ett färdigt Skanör i verkligheten, finns inte jättemånga i södra Sverige. Vi har valt att bygga med liggande träpanel istället för puts.

Är du/ni sugna på att bygga ett Skanör?
 
Tack för infon!
Ja vi är sugna på Skanör, har ett annat hus som vi står och väljer mellan! Gjorde ni mkt ändringar i planlösningen?
 
Nä vi ändrade faktiskt knappt någonting. Gillade planlösningen skarpt. Vi ändrade lite i köket, lite andra skåpslösningae och lite större ö och sånna småsaker.
 
Okej!
Tack för du delade med dig! Blir det Skanör skriver jag:)
 
Vilka hus står ni och funderar på, om man får fråga?
 
Det får du!
Står mellan Skanör och Uppåkra från Myresjöhus!
 
Ok. Ja kan vara svårt att välja. Många faktorer man ska väga in.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.