lyfter tråden lite.

är det någon som har lite bilder på byggnationen av ett sjöängenhus? kan men köpa ett sådant utan innerväggar, el och vvs? dvs. endast tak och ytterväggar.

Är det ingen som har några bilder på sjöängen??? Ni som bor i ett sådant hus, vad är eran uppfattning av planlösning eller kvalitet mm. Har ni byggt själva eller inte? Kostnad för färdigt hus.

Mvh/anders

Teresian skrev:
Hej!
Vi är intresserade av att ev bygga ett Sjöängen strax utanför Linköping, och har varit i kontakt med dem. Har inte fått ett pris än, då vi vill göra vissa ändringar...
Den säljaren vi träffade gjorde först ett lite virrigt intryck- men är kanske gammal och erfaren (vad vet jag).... Känner mig lite lugnare nu
Är det Åke eller Magnus. S som du uttrycker som virrig. Båda är lite virriga men har mycket bra koll på vad de syslar med.

Vi köpte våran Lycka m vinkel av Magnus på Linköpingskontoret. Han gav bra förtroende och kalkylerna var bra. Vi gjorde rätt många extra tillval som inte hade med Eksjöhus att göra. De ombyggnationer vi gjorde reglerade jag med särskilda kontrakt med snickarna och grundgjutarna.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.