Någon av er som byggt Rönnäs i Sth området som fortfarande bor kvar? Är sugna på att bygga ett och är intresserade av att se hur det upplevs i verkligheten.
Hej Robert (?) Vi bor kvar i vårat och har även visat upp det för andra ett antal gånger tidigare. Hör av dig via pm eller så om det är intressant