Robert-san01 skrev:
Någon av er som byggt Rönnäs i Sth området som fortfarande bor kvar? Är sugna på att bygga ett och är intresserade av att se hur det upplevs i verkligheten.
Hej Robert (?) Vi bor kvar i vårat och har även visat upp det för andra ett antal gånger tidigare. Hör av dig via pm eller så om det är intressant :)
 
Trevligt! Jag återkommer per PM när jag vet hur det går med tomten vi kollar på.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.