Vi har bestämt oss för att bygga Eksjöhus Prio 2. Är det någon mer där ute som bygger/ska bygga detta? Erfarenheter? Bilder?! Tar tacksamt emot tips och råd!
 
Hejsan!
Vi har också bestämt oss för att bygga ett Prio 2. Förtillfället väntar vi på att få bygglovet beviljat så markarbetet kommer att starta någon gång i höst. Bygger ni i Blekinge?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.