Så synd att alla kräftorna finns på andra sidan då.... :D

Nehe du, de finns på denna sida med. Men kanske inte i så rikliga mängder. ;D

Ok ..det finns säkert kräftor i hela sjön....skojja bara..är det så att det finns mer på andra sidan... ;D Gusper har ni bestämt hus än...och har du sett Lyckan och kvadraten utanpå/resp inuti?

Nej, det är mycket på planeringsstadiet än, men jag måste säga att planlösningarna på båda husen tilltalar mig mycket och priserna är inte så blodiga.

Jag har kollat kvadratens planlösning ganska noga och det finns väldigt mycket där som jag tycker är bra....Det finns ju med två takvinklar och det passar oss eftersom vi har restriktioner (27 gr)...jag har sett huset utanpå och det ser faktiskt mycket bättre ut än i katalogen...Ska försöka att få se det inuti också...

Jag ska kolla upp om det finns några visningshus i jkpgs län. Det vore väldigt intressant att se hur de ser ut i verkligheten.

Hej

Är det 35 gr som std på Kvadraten? Är det någon som ändrat till något annat och har ett pris för det?

28° är standard. Jag kommer inte ihåg tillägget för att få 35°, men sök här på forumet så hittar du det säkert. ;D

Kollade själv ;) , 70 000 var det visst.

Kanon! Då har jag fått ett jäkla bra pris på mitt hus.
Vi skall åka och kolla i nästa vecka skall bli skitkul!
NU är jag gladare i Eksjöhus fastän det har varit så struligt.

Säljaren har gjort en helomvändning och fattat min vink. Känns riktigt bra. Vi får se hur det går men kvadraten är inte alls dum och stämmer allting jag har på papper så är det nog inte helt oävet att det blir ett Eksjö iallafall!

:D

Optimist: Vad har du fått för pris då? o var kan du få se ett kvadraten?

Hej

Optimist tjejen här (visste inte inloggning hemifrån så därför blev det Gunsan som namn här)
Jag skall se ett i Vänersborg på onsdag och priset jag har fått utan schakt och arbetskostnad 1,1 mille och då har jag med en kamin också.
Känns finfint!
Jag trodde 35 gr var standard på huset för det har jag med i det priset och det står i deras katalog att det är std. Skall dock kolla på ett 27 gr hus på onsdag så det kan hända att det blir det om det är 70 000 billigare och om det passar oss så klart!!!

:)

Ursäkta arbetskostnad för tapetsering och målning menade jag... annars ingår allt annat...
kakel i badrum
parkett i alla utrymmen osv...

gusper skrev:
Optimist: Vad har du fått för pris då? o var kan du få se ett kvadraten?
Tycker man kunde få knalla in och kolla i nåt av dom kvadratenhus som byggs...du har väl flera på gång i Eksjö Gusper... ;)

Jepp, det är flera igång. Men jag vet inte om det bara är att knalla in ;). Lill verkar veta mycket om Eksjö...

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.