Jag har kollat kvadratens planlösning ganska noga och det finns väldigt mycket där som jag tycker är bra....Det finns ju med två takvinklar och det passar oss eftersom vi har restriktioner (27 gr)...jag har sett huset utanpå och det ser faktiskt mycket bättre ut än i katalogen...Ska försöka att få se det inuti också...
Kanon! Då har jag fått ett jäkla bra pris på mitt hus.
Vi skall åka och kolla i nästa vecka skall bli skitkul!
NU är jag gladare i Eksjöhus fastän det har varit så struligt.
Säljaren har gjort en helomvändning och fattat min vink. Känns riktigt bra. Vi får se hur det går men kvadraten är inte alls dum och stämmer allting jag har på papper så är det nog inte helt oävet att det blir ett Eksjö iallafall!

Vi skall åka och kolla i nästa vecka skall bli skitkul!
NU är jag gladare i Eksjöhus fastän det har varit så struligt.
Säljaren har gjort en helomvändning och fattat min vink. Känns riktigt bra. Vi får se hur det går men kvadraten är inte alls dum och stämmer allting jag har på papper så är det nog inte helt oävet att det blir ett Eksjö iallafall!
Hej
Optimist tjejen här (visste inte inloggning hemifrån så därför blev det Gunsan som namn här)
Jag skall se ett i Vänersborg på onsdag och priset jag har fått utan schakt och arbetskostnad 1,1 mille och då har jag med en kamin också.
Känns finfint!
Jag trodde 35 gr var standard på huset för det har jag med i det priset och det står i deras katalog att det är std. Skall dock kolla på ett 27 gr hus på onsdag så det kan hända att det blir det om det är 70 000 billigare och om det passar oss så klart!!!

Optimist tjejen här (visste inte inloggning hemifrån så därför blev det Gunsan som namn här)
Jag skall se ett i Vänersborg på onsdag och priset jag har fått utan schakt och arbetskostnad 1,1 mille och då har jag med en kamin också.
Känns finfint!
Jag trodde 35 gr var standard på huset för det har jag med i det priset och det står i deras katalog att det är std. Skall dock kolla på ett 27 gr hus på onsdag så det kan hända att det blir det om det är 70 000 billigare och om det passar oss så klart!!!