M Mary82 #1 Medlem · jämtland · 1 inlägg 30 jun 2010 21:53 Mary82 Medlem jämtland 1 inlägg 30 jun 2010 21:53 #1 Hej! Jag har en liten fundering till er som har byggt ett Lyckan hus. Ni som har tagit bort tvättbänken i tvättstugan hur har ni löst det istället? //Mary
Hej! Jag har en liten fundering till er som har byggt ett Lyckan hus. Ni som har tagit bort tvättbänken i tvättstugan hur har ni löst det istället? //Mary