Har tyvärr ingen prisuppgift över Lönneberga men bygger med Eksjöhus just nu.
Tyvärr måste man ha byggkreditiv om man inte har riktigt mycket kontanter.
Vi har fått inflyttningsdatum i september och har redan fram till nu betalt ca 1,3 miljoner i diverse kostnader (av totalt 1,8 miljoner). Då är 80% av själva hussatsen betald till Eksjöhus (ca 647.000

, det betalades 10 dagar efter 1:a leverans av huset som skedde i början av april.
Resterande 20% (ca 150.000

ska betalas efter 2:a leveransen i slutet av maj och som sagt då får vi ändå
inte flytta in förrän i september.