Hej!
Vi funderar på att bygga Kvadraten med inredd vind från Eksjöhus? Någon som byggt samma hus eller kan ge tips på om man ska tänka på något speciellt med Eksjöhus ?
Hur ställer dom sig till ändringar?
Tex. ett av sovrummena på entréplan vill vi ändra till ett stort badrum istället, och badrummet som redan finns vill vi ändra till en liten gäst toa o resten av utrymmet ska gå till ett kapprum i hallen. Vad tror ni möjliga ändringar eller ?