Hej!
Vi funderar på att bygga Kvadraten med inredd vind från Eksjöhus? Någon som byggt samma hus eller kan ge tips på om man ska tänka på något speciellt med Eksjöhus ?

Hur ställer dom sig till ändringar?
Tex. ett av sovrummena på entréplan vill vi ändra till ett stort badrum istället, och badrummet som redan  finns vill vi ändra till en liten gäst toa o resten av utrymmet ska gå till ett kapprum i hallen. Vad tror ni möjliga ändringar eller ?
 
Vi håller på och bygger en "kvadraten". Du kan inte göra några ändringar i planlösningen med Eksjöhus. Vi har gjort en hel del ändringar, men de sköter vi istället med entreprenören. De gör ju i stort sett vad som helst så länge du betalar för det.
 
Vad kostar ett Kvadraten?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.