Någon som har erfarenhet av Eksjöhus eller Trivselhus i Karlskronaområdet?

Hej.
Vi kommer att bygga ett Trivselhus i Karlskronaområdet (Skillingenäs).
Byggstart kommer att bli under våren/tidig sommar.

Du kan se i några av de trådar jag deltagit i vilka erfarenheter vi har haft än så länge och varför vi valde Trivselhus.

http://www.byggahus.se/forum/search.php?searchid=19823

kanske_verko skrev:
Någon som har erfarenhet av Eksjöhus eller Trivselhus i Karlskronaområdet?
Vi bygger ute på Sturkö med Eksjö hus och jag kan varmt rekommendera Eksjöhus! Det är riktigt seriösa och mkt vänliga.. Inga problem eller strul.. Grejjerna är det inget fel på heller utan det är av högsta kvalitet.. Ni kan kolla på frazzworld » Bilder

Varför vi valde eksjöshus är att vi fick en mkt bra kontakt med Eksjöhus säljare och sen är det så att de har mkt bra priser samt att vi hittade den kåk vi ville ha ..

Hej Frazz
Kommer du ihåg hur lång tid det tog från avropet innan ert hus levererades?Bygger ni nyckelfärdigt eller nnf? Har ni fått något datum för inflyttning? Du tycker säkert att jag är väldigt frågvis men vi ska också bygga ett Eksjöhus och upplever just nu att ingenting händer.

PiaG skrev:
Hej Frazz
Kommer du ihåg hur lång tid det tog från avropet innan ert hus levererades?Bygger ni nyckelfärdigt eller nnf? Har ni fått något datum för inflyttning? Du tycker säkert att jag är väldigt frågvis men vi ska också bygga ett Eksjöhus och upplever just nu att ingenting händer.
Hej PiaG

Ingen fara :) man ska vara frågvis ;) .. Vårt hus tog ca 3 månader innan de levererades, det är ju en stund men vi har krigat i över ett år för att få bygga så nu när allt är på banan så tar vi det som det kommer :).. Vi har fått ett sista besiktningsdag till den 30/6 anledningen är att de har en massa hus att bygga och för våran del gör det inget, visst vill vi flytta in idag men det viktigaste för oss är att allt blir bra och det känner vi att det blir.. Måste säga att de vet verkligen vad de håller på med och jag kan säga att ni kommer inte att ångra er att ni valde Eksjöhus :) Vi bygger nyckelfärdigt .. Hur långt har ni kommit ? Vilket hus ska ni bygga ?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.