3 231 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Eksjöhus ekeberga
Hej Claes, jo jag har ritat upp det. Jag har pratat lite med dem på Arkenhus men jag har inte gjort någon kalkyl på det. Jag har samlat mer kraft på att hitta rätt tomt, vilket verkar vara svårt. Där jag bor finns det gott om mark 2-3 mil från stadstjärnan men då sjunker huspriserna så pass mycket att man kan inte bygga nytt där utan att förlora mycket i värde. detta gör att det inte är möjligt att bygga annat än inom ett begränsat område och där tomterna är för små i mitt tycke.
Men visst är det ett härligt hus och ytong är ett ypperligt material.
Men visst är det ett härligt hus och ytong är ett ypperligt material.
Klicka här för att svara