Vi funderar på att bygga ett av Eksjö-Hus sutteränghus.
Någon med erfarenhet av detta eller av Eksjö-Hus överhuvudaget ?
 
Hej!

Har tittat på Backliden och är så nära att skriva på. Säljaren har hitills varit väldigt trevlig och tillmötesgående. Dessvärre existerar inga rabatter - jo 15000:- mot att vi visar huset 10 gånger. De skyller på att tiderna är strålande för dem så de behöver inte ge några rabatter........
Vad har ni tänkt er?
 
Det sa våran säljare med :( och det verkar som det stämmer iom att de anställer massa nytt folk.
 
Vi är intresserade av av de 2 större modellerna.
Har 2 st nybyggda Eksjöhus i vårt närområde ( 3 mil norr om Göteborg).
Har pratat med den ene ägaren, huset färdigt för ca en månad sedan. Verkar väldigt nöjd med Eksjöhus, enda anmärkningen han hade var att VVS installatören hade byggt om systemet ??!! Verkade konstigt!
 
Hej Ville!

Har bekanta som byggt ett Eksjöhus och de är väldigt nöjda. Tidsplan och kalkyl höll mycket bra, inget strul någonstans.
Själva var vi inne på Solbacken, men det hade blivit för mycket sprängning på sluttningstomten vi var intresserade av, så nu blir det Lönneberga på plan mark istället. Att vi höll fast vid Eksjöhus berodde mycket på det ärliga bemötande vi fick av säljaren (förutom att de har fina hus naturligtvis).
Vi har bara hört positivt om Eksjöhus, har de verkligen inga skelett i garderoben??

Hälsningar från en skelettletare
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.