Har massa svenska ekplank 52mm tjocklek. Fallande längder från 1,5m och nedåt. 30-40cm som bredast och smalare. Okantat. Lämpligt för mindre soffbord/nattduksbord, skärbrädor, knivämnen och dylikt.
Kom med bud på rimliga priser och vad ni behöver, är verkligen inte omöjlig då det finns massor att bli av med…
Kom med bud på rimliga priser och vad ni behöver, är verkligen inte omöjlig då det finns massor att bli av med…
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 8 305 inlägg
@Hep projektvirke!K kniv skrev:Har massa svenska ekplank 52mm tjocklek. Fallande längder från 1,5m och nedåt. 30-40cm som bredast och smalare. Okantat. Lämpligt för mindre soffbord/nattduksbord, skärbrädor, knivämnen och dylikt.
[bild]
Tackar. Fast just nu måste jag hålla i mig lite. Dels har jag rätt mycket virke av annan sort som tar en massa plats, men också för att jag om några veckor ska ”prya” på ett sågverk och risken är att jag får med mig en del därifrån. Om inte så ligger det här på vägen hem, så jag får väl fundera på det då.
Verktygstokig
· Halland
· 8 305 inlägg
Jag ser inte problemetHep skrev:
Tackar. Fast just nu måste jag hålla i mig lite. Dels har jag rätt mycket virke av annan sort som tar en massa plats, men också för att jag om några veckor ska ”prya” på ett sågverk och risken är att jag får med mig en del därifrån. Om inte så ligger det här på vägen hem, så jag får väl fundera på det då.
Klicka här för att svara