Odjuret:
Han har redan beviljats anstånd på en månad av tingsrätten,jag tycker det är en konstig person som inte kunnat duscha men väntat i 7 månader på att reklamera och sen går det 5 månader till innan han går till tingsrätten. Nu kommer han inte med dom handlingar som tingsrätten vill ha i tid då sista dagen var 30 Maj och har nu fått tiden förlängd med en månad för han inte hört av sig,men hur lång tid ska han ha.

Nyfniken:
Javisst menade jag poängterade,en tillfällig hjärnblödning.

Hemmakatten:
Jo jag vet att i så fall så vinner jag automatiskt men vi är inte där än,jag kan inte tänka mig att han skulle vara så korkad att han inte skulle komma på huvudförhandlingen fast man kan inte veta,han har ju visat ett konstigt beteende där det var full aktivitet och sen inget på flera månader och sen ett ryck igen med full aktivitet för att dala till inget igen på flera månader.
Ingen skulle vara gladare än jag om han inte dök upp vid huvudförhandlingen,men det är 3 månader dit. Han kanske blev rädd då ordföranden sa att en förhandling kostar runt 100.000 och förloraren får betala,han blev helt blek och såg verkligen chockad ut och hade inte bordet varit i vägen så hade hakan åkt i golvet. Han kanske tror att han slipper att betala om han håller sig borta.

Jasmine

Han måste ha en mycket dålig advokat. Eller ingen.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.