Hej, jag söker kakel som är rombformat enligt bilderna nedan. Online har vi bara hittat dem i Australien här, men vi får inga svar på mail. Vi har hittills heller inte träffat en kakelsäljare som vet vad "romb" är för något.

3503.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

3506.jpg
Skapa konto

Jag hittade till kakel på hemmaplan, av en slump när jag kollade efter bänkskivor. Dessa sitter nu i vårt kök!
IMG_20141217_214005.jpg
Skapa konto

Supersnyggt! Får man fråga vad du fick ge per m2?

Det är ganska dyrt, men fint blir det! Vi betalade 2900 per kvm, men det blir fint!

T
Ganska dyrt:wow: Skulle mer kalla det för sjukt dyrt........

Ja det är väl inget man använder på större ytor, men mellan bänkskiva och överskåp i ett mindre kök blev det bara 4k. Det försvinner i mängden bland Corian-skivor, specialbeställda luckfronter och Ilve-spis... :)

• Gilla
Gnagare i Bajenhöjden och 1 till
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Hej, jag söker kakel som är rombformat enligt bilderna nedan. Online har vi bara hittat dem i Australien här, men vi får inga svar på mail. Vi har hittills heller inte träffat en kakelsäljare som vet vad "romb" är för något.

[bild]
[bild]
Hej!

Fick du tag i något kakel?

BirgitS
J jontesjostrom skrev:
Hej!

Fick du tag i något kakel?
Se inlägg 2 och 3.

BirgitS BirgitS skrev:
Se inlägg 2 och 3.
Självklart har jag läst de svaren men var kanske inte nöjd med dem... (kanske därför jag ställde frågan igen...)

Trådststartaren kanske hade hittat någon annanstans.

J jontesjostrom skrev:
Trådststartaren kanske hade hittat någon annanstans.
Fast det var ju trådskaparen som skrev de inläggen och uppenbarligen hittade kakel via den angivna länken.... :)

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
TS här! Fortfarande nöjd med kaklet från johansgolv. Rekommenderas!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.