Är det M14 gänga eller standard rörgänga?
Sexkant på skallen?
Sexkant på skallen?
undrar om du inte hittar det du söker i Uponors standardsortiment....
Här är länken!
Det står TA på alla Wirsbo/uponorfördelare jag har.
Här är länken!
Det står TA på alla Wirsbo/uponorfördelare jag har.
Redigerat:
Tack, tyvärr hann jag beställa "CNC grejorna". Att det är mm gäng o dessutom stigning 1.0 är tydligen rätt ovanligt. Nästan alla rörprylar är ju tumMathiasS skrev:
Men som sagt - tack för erbjudandet
Klicka här för att svara
