Hej.
Hur får jag tag i just denna kakeln köpt för minst 10 år sedan .Ska sätta upp nytt kök och har idag 4 rader men behöver förmodligen 5 rader ca 50 cm från bänkskiva till överskåpet.
Har idag en list under på ca 10 cm . Varför tog vi inte bort list då vet jag inte, tyvärr.
Eller kan man göra något annat ?
Köpt kök EPOQ med granite white 0483-sk nummer och då laminat .

tack på förhand .

• Vit kakel i kök, fyra rader ovanför bänkskiva med list, fruktskål och köksdetaljer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Med så få plattor det oftast blir vid bänk så skulle jag inte tveka på att riva bort allt snarare än att försöka hitta likadant för även om man hittar med samma mått och utseende så kommer det iallafall skilja lite och det kommer synas.

• Gilla
tank77 och 1 till
  • Laddar…
Har såna plattor liggandes finns i Skåne
S Stefan1972 skrev:
Med så få plattor det oftast blir vid bänk så skulle jag inte tveka på att riva bort allt snarare än att försöka hitta likadant för även om man hittar med samma mått och utseende så kommer det iallafall skilja lite och det kommer synas.

Tobbe sextorp Tobbe sextorp skrev:
Har såna plattor liggandes finns i Skåne
Skulle du tänka dig sälja ? men jag bor INTE nära .

Är det helt släta plattor? Svårt att se på bilden ? dom jag har är helt släta och lite matta, inte glaserade, om det är släta plattor du har kan jag absolut sälja

Tobbe sextorp Tobbe sextorp skrev:
Är det helt släta plattor? Svårt att se på bilden ? dom jag har är helt släta och lite matta, inte glaserade, om det är släta plattor du har kan jag absolut sälja
Då är de inte som mina .Vi köper nytt . Men tack ändå .

P
S Sanella skrev:
Hej.
Hur får jag tag i just denna kakeln köpt för minst 10 år sedan .Ska sätta upp nytt kök och har idag 4 rader men behöver förmodligen 5 rader ca 50 cm från bänkskiva till överskåpet.
Har idag en list under på ca 10 cm . [bild] Varför tog vi inte bort list då vet jag inte, tyvärr.
Eller kan man göra något annat ?
Köpt kök EPOQ med granite white 0483-sk nummer och då laminat .

tack på förhand .

Förlåt att jag tyvärr inte har något svar. Men jag är intresserad av att köpa samma bänkskiva. Skulle du snälla vilja lägga ut bild på den och hur den blev i ert kök?

Isabelle Geidemark skrev:
Förlåt att jag tyvärr inte har något svar. Men jag är intresserad av att köpa samma bänkskiva. Skulle du snälla vilja lägga ut bild på den och hur den blev i ert kök?
Hej. Den är köpt på Bauhaus .skickar bild när jag kommer hem.

P
Perfekt. Ja tänkte på den från epoq white granité du skrev om

Perfekt. Ja tänkte på den från epoq white granité du skrev om
Aha den det har jag inte fått än . Men ser ut så här vi har köpt denna mörkgråa köket.

• Närbild på en mörkgrå kökslucka mot en vit bänkskiva, med prislapp och varumärket visible.
    Skapa konto
  • Skärmvisning av en mörkgrå granitbänkskiva på en webbplats, troligen val för ett köksprojekt.
    Skapa konto
Vet inte än vilka kakel passar till det?

P
Tack så mycket! Ja bra fråga…

Tack så mycket! Ja bra fråga…
??

• Elegant köksinredning med vita kakelväggar, marmor bänkskiva och guld kran.
    Skapa konto
Eller bara vita avlånga 15x7,5 cm kanske ?

P
Dedär va ju otroligt fint. Jag själv är besatt av ”bankat” kakel

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.