Hej.
Hur får jag tag i just denna kakeln köpt för minst 10 år sedan .Ska sätta upp nytt kök och har idag 4 rader men behöver förmodligen 5 rader ca 50 cm från bänkskiva till överskåpet.
Har idag en list under på ca 10 cm .
Varför tog vi inte bort list då vet jag inte, tyvärr.
Eller kan man göra något annat ?
Köpt kök EPOQ med granite white 0483-sk nummer och då laminat .
tack på förhand .
Hur får jag tag i just denna kakeln köpt för minst 10 år sedan .Ska sätta upp nytt kök och har idag 4 rader men behöver förmodligen 5 rader ca 50 cm från bänkskiva till överskåpet.
Har idag en list under på ca 10 cm .
tack på förhand .
Medlem
· Västernorrland
· 12 010 inlägg
Med så få plattor det oftast blir vid bänk så skulle jag inte tveka på att riva bort allt snarare än att försöka hitta likadant för även om man hittar med samma mått och utseende så kommer det iallafall skilja lite och det kommer synas.
Är det helt släta plattor? Svårt att se på bilden ? dom jag har är helt släta och lite matta, inte glaserade, om det är släta plattor du har kan jag absolut sälja
S Sanella skrev:Hej.
Har idag en list under på ca 10 cm . [bild] Varför tog vi inte bort list då vet jag inte, tyvärr.
tack på förhand .
Förlåt att jag tyvärr inte har något svar. Men jag är intresserad av att köpa samma bänkskiva. Skulle du snälla vilja lägga ut bild på den och hur den blev i ert kök?
Aha den det har jag inte fått än . Men ser ut så här vi har köpt denna mörkgråa köket.Isabelle Geidemark skrev: