Nån som har erfarenhet av EcoTank-skrivare som ju ska var mycket mera ekonomisk (fler utskrifter) än vanliga bläckpatroner?
 
Det är väl ganska nytt på konsumentskrivare? Vi köpte en ET-2715 på ClasO i somras, den har fungerat bra hittills. Jämfört med min gamla Epson R-2880 A3+ fotoskrivare så är den betydligt billigare i drift men det är ju två olika sorters skrivare. En EcoTank-flaska kostar ungefär lika mycket som en patron till fotoskrivaren men innehåller 10x mer bläck.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.