P
Har tittat på Easy house. https://www.easy-house.se

Är det någon som har några erfarenheter av dom? Man verkar använda cellplast som isolering och osb på utsida av fasad istället för utegips.

Ska bygga ett mindre fritidshus men känner ändå att materialen känns lite udda?
 
Har köpt ett hus av EasyHouse.

Materialet verkar funka över tid , dessvärre fick jag stora problem med en dörr som slutade funka och där EasyHouse vägrade ersätta mig tros ingen åverkan fanns. Så inget jag kan rekommemdera
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.