Farstatjej90
Man förstod att man var på väg att förlora alltså...

• Gilla
Bästerortarn och 2 till
  • Laddar…
F
"Laddboxarna kommer fortsatt att kunna användas men användare ska vara uppmärksamma på larmsignaler från utrustningen och annat som kan indikera fel. Låt heller inte laddboxen var inkopplad till fordon eller annan utrustning när den inte används"

Jajojo det följer man ju..

Grannens Häck
Dags att springa ut mitt i natten och dra ut sladden i så fall.

• Gilla
Nalleman64 och 1 till
  • Laddar…
E
Är det NÅGON som drar ut kabeln direkt vid avslutad laddning?

Jag gör snarare tvärtom, ansluter kabeln i väntan på den schemalagda laddningen som Gridio styr.

Undrar om man kommer att få sin laddare utbytt eller någon slags kompensation för att den är dålig?

hsd
Förmodligen inte

Borde inte en reklamation gå igenom när det nu är klart att man inte fått det som lovades?

• Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
hsd
Tror att de är nöra konkurs

Farstatjej90
hsd hsd skrev:
Tror att de är nöra konkurs
Bästa lösningen. Töm bolaget, konkursa, sen starta nytt och sälj godkända/fixade laddboxar istället för att behöva ordna de gamla gratis....

Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Bästa lösningen. Töm bolaget, konkursa, sen starta nytt och sälj godkända/fixade laddboxar istället för att behöva ordna de gamla gratis....
Tömma bolaget är för sent, det kommer konkursförvaltaren genomskåda.
Det blir att starta från noll, och namnet är ju bränt så ...

Farstatjej90
D Dilato skrev:
Tömma bolaget är för sent, det kommer konkursförvaltaren genomskåda.
Det blir att starta från noll, och namnet är ju bränt så ...
Dom har väl plockat ut vinsten kontinuerligt och känt på sig att det nog blir så här så jag gissar det inte finns så mycket... Det är det jag menar

Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Dom har väl plockat ut vinsten kontinuerligt och känt på sig att det nog blir så här så jag gissar det inte finns så mycket... Det är det jag menar
Dom har inte haft någon vinst sedan problemet visade sig, och Distit efuel gick 50 miljoner back när boxarna inte kunde säljas.
Vartenda öre har gått till att städa inkassokraven från leverantörer..nu finns det "bara" två som inte fått betalt om jag förstår det rätt.

Grannens Häck
Tänkbart scenario...

Easee eller vad nu bolaget heter kursar alternativt på äkta fiffelsätt rekonstrueras.

Ett annat bolaget tillhörande huvudägarens fru köper upp kvarlevorna och erbjuder en konverteringssats som åtgärdar brister för det överkomliga priset 995kr exkl montage.

...

OMG detta är verkligen perfekt, jag måste se till att bli frun.

Redigerat:
  • Gilla
Hullefar
  • Laddar…
Farstatjej90
D Dilato skrev:
Dom har inte haft någon vinst sedan problemet visade sig, och Distit efuel gick 50 miljoner back när boxarna inte kunde säljas.
Vartenda öre har gått till att städa inkassokraven från leverantörer..nu finns det "bara" två som inte fått betalt om jag förstår det rätt.
Jag är skeptisk. Jag gissar att oavsett det du skriver så både bor och åker ägarna fint. Det är alltid kunderna som får betala sånt här....😢

• Gilla
avh67f
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.