Någon som byggt Duvhöken med LBhus, kom gärna med åsikter,

Jo, vi har byggt ett Duvhöken, har bott i huset i sex veckor nu. Trivs som fisken i vattnet, gjorde dock en del ändringar på plats som inte kan göras genom LB. Har inte huset tagits bort ur sortimentet??

I vilket fall är vi mycket nöjda med allt, LB, vår säljare och vår entreprenör. Detta gäller Värmland. Vi tyckte vi fick mycket hus för pengarna med noll avkall på standard och kvalitet. Vi har dock bla bytt ut köket helt, både utseende, upplägg och leverantör. Att bygga på totalentreprenad var suveränt och det skulle vi med all säkerhet göra igen trots att man nu är "rutinerad...".

Fler frågor besvaras gärna!

Såg just att Duvhöken åter finns med på LB-Hus hemsida. Vi skall bygga ett Duvhöken, kommer i augusti så än så länge har jag inte så mkt erfarenheter att dela med mig förutom att det verkar vara mkt hus för pengarna om man söker ett "budgethus" på platta på mark.

Vi har enorma problem med dem. De accepterar inte besiktningsutlåtanden från två av varandra fristående besiktningsmän (varav en anvisad av dem själva) så mitt tips är solklart. Välj annan leverantör.

Hmmm... har inte haft sådana problem. Har byggt i Värmland.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.