2 229 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Duschvägg från IFÖ
Är det någon som vet var man kan hitta duschväggen "Space 2000" från IFÖ uppställd i Stockholmsområdet? Har hittat den på hemsidan men vill gärna se den "live" innan jag köper den. Om det är någon som vet någon annan duschvägg utan handtag så är jag jätteintresserad av att veta tillverkare/modell.
Gustavsberg har också motsvarande Gustavsberg - QCRS-G 90W
En fördel som jag ser det med gustavsberg är att deras väggar lyfter sig ett par millimeter när man öppnar dem, vilket gör att det blir lite lättare att "skrapa vatten" på golvet efter man har duschat.
En fördel som jag ser det med gustavsberg är att deras väggar lyfter sig ett par millimeter när man öppnar dem, vilket gör att det blir lite lättare att "skrapa vatten" på golvet efter man har duschat.
Har du kollat med utställningen i Bromma? Jag vet att de har en hel del proukter uppställda där.christinawa skrev:
Ifö - för ditt badrum - Kolla in Ifö
Tack så jättemycket för svaren!
Duschväggen från Gustavsberg var också mycket snygg, men hade små knoppar vad jag kunde se och jag vill helst att man ska kunna öppna i dörrlisten.
Hade missat utställningen i Bromma. Ska ringa och höra med dem. Tack för hjälpen!
Duschväggen från Gustavsberg var också mycket snygg, men hade små knoppar vad jag kunde se och jag vill helst att man ska kunna öppna i dörrlisten.
Hade missat utställningen i Bromma. Ska ringa och höra med dem. Tack för hjälpen!
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Ljud från rörinstallationer (film bifogas)
Vatten & Avlopp -
Hej! Någon som vet var jag kan få tag på en rulle av denna tapet från Sandbergs? Ca 10 år gammal föreställer kaprifol.
Färg, Måla & Tapetsera -
Missljud från luftvärmepumpen, innedel (Bifogad ljud fil)
Värmepumpar -
Exklusiv duschvägg från MacroDesign ouppackad finns i Alingsås
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Hjälp med identifiera Ifö duschvägg/dörr och mgnetlist
Badrum